Στρατιώτες

|

Είναι ένας όρκος τιμής που δίνεται μία φορά σε αυτή την ζωή. Ένας όρκος που δεν στηρίζεται ούτε σε τυπικά σκηνικά αλλά ούτε δίνεται από τυπικούς ανθρώπους. Στηρίζεται σε μία αξία που ψάχνουμε όλοι μας από την ώρα που γεννιόμαστε αλλά λίγοι είναι αυτοί που τελικά θα την αποκτήσουν. Μέχρι να φθάσεις στην ώρα του όρκου τα γυμνάσια και τα καψόνια που κάνεις στο μυαλό και στην ψυχή σου είναι βασανιστικά. Από την ώρα όμως που σου δίνεται η ύψιστη τιμή όλα γίνονται ένας βυθός. Βουτάς νιώθοντας τι σημαίνει Ελευθερία. Είναι ένας όρκος που σε κάνει στρατιώτη μόνο μία φορά και για πάντα. Στρατιώτη -μέχρι το τέλος -μόνο μιας αξίας:Της Αλήθειας της δικής σου, που πλέον είναι η Αλήθεια του δίπλα σου.

12 σχόλια:

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

οι όρκοι είναι για να καταπατώνται...

ΟΧΙΑ είπε...

bbimbo,
μάλλον δεν σου έτυχε αυτή η τιμή. Ε, δεν κάνουμε και όλοι για Στρατιώτες!
:))

ελιτσα είπε...

Χαίρομαι για σένα φιλενάδα
Και μην ακούς.. δεν καταπατώνται
οι όρκοι απ όλους.
Καληνύχτα

dimitris είπε...

Οχια τα σεβη μου, εισαι σπουδαιος ανθρωπος, τυχεροι οι φιλοι σου, καλη σου μερα.

ΟΧΙΑ είπε...

Ελίτσα,
τι Στρατιώτης θα ήταν κάποιος αν πατούσε τον όρκο του;

Δημήτρη,
τυχερή είμαι εγώ.
Την καλημέρα μου.

tiktos είπε...

ΒΟΥΤΙΑ ΒΑΘΙΑ
γιατί δεν έχεις πέσει με πολλούς σε χαράδρα

Iptamenos Ollandos είπε...

Ευτυχισμένοι άνθρωποι οι συγκεκριμένοι στρατιώτες...
Την καλημέρα μου.

WishmasteR είπε...

δεν γουστάρω τους στρατιώτες βρε Οχιά μου, αλλά μάλλον το δικό σου το συμπάθησα... Μήπως να αλλάζαμε το όνομα σε "Ελευθερος" ?

τάκης τυρταίος είπε...

Καταπληκτική ανάρτηση!
Ο παλιός είναι ψυχάρα.

staxti είπε...

Ελεύθεροι όσοι βρήκαν αυτή την αλήθεια.Όμορφη όλη η δημιουργία.
Τα σέβη μου.

Ανώνυμος είπε...

Τιμή και δόξα σ αυτούς τους στρτιώτες

ΟΧΙΑ είπε...

Tikto,
όταν μπλέκονται πολλοί μόνο χαράδρα έχει μπροστά!

Ιπτάμενε Ολλανδέ,
ευτυχισμένοι δεν ξέρω αλλά ασφαλείς με αγάπη είναι σίγουρα.

Wishmaster,
αυτοί οι Στρατιώτες Ψυχής δεν κουβαλούν όπλα, μόνο αγκαλιές.

Τάκη,
και ο νέος μαθαίνει να είναι ψυχάρα.

Στάχτη,
Ελεύθεροι και λίγοι. Αυτή είναι και η μαγεία.

Ανώνυμε,
Τιμή και αγάπη.

Νάτα τα πουλάκια μου!