Κυριακή

|

Πέφτοντας σηκώνεσαι και πονώντας ζεις. Ταξιδεύεις με ένα μηχανάκι με σκασμένο λάστιχο και πίσω σε κρατάει σφιχτά η ζωή. Στην επόμενη λακούβα θα πέσετε και θα γίνετε και οι δύο όλο λάσπες. Τι ωραία είναι η λάσπη! Τρέχεις και γλιστράς. Πέφτοντας γελάς. Και εκεί στην μέση από ένα μπουκάλι ουίσκι καταλαβαίνεις ότι αυτό που σε μεθά είναι το ταξίδι. Εκείνο το ταξίδι με το σκασμένο λάστιχο και την λακούβα μπροστά. Το ταξίδι από το σπίτι σου στο σπίτι της. Η ζωή σε περιμένει στην αυλή με ένα εμπριμέ φόρεμα. Καβαλά το μηχανάκι σου και σε κρατά. Εσύ οδηγείς και αυτή απλά σου ψιθυρίζει στο αφτί:"Μια Κυριακάτικη βόλτα είμαι. Κοίτα να με απολαύσεις".

12 σχόλια:

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

καλα....
ακόμη δεν την είδαμε....
άνοιξη την είπαμε..???

φιλιά..:-))))))))))

Γιωτα είπε...

Δεν θέλω μόνο τη λακούβα με τη λάσπη, θέλω και το ταξίδι και το μεθύσι και την κυριακάτικη βόλτα με το μηχανάκι κι ας είναι και το λάστιχο σπασμένο...
Σ' ευχαριστώ που μου θύμισες...

salax είπε...

Ξέρεις από σκασμένα λάστιχα ρε φίλε;

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Και γιατί οπωσδήποτε Κυριακάτικη; Χαθήκανε οι άλλες μέρες;

ΟΧΙΑ είπε...

bbimbo,
στέκεσαι σε λεπτομέρειες! :))

Γιώτα,
τώρα που σου θύμισα κοίτα να κάνεις βόλτα.
Την καλησπέρα μου.

Salax,
Ξέρω από ζωή, σου κάνει;

Μαμούφι,
να σου πω, Κυριακή μου' ρθε εμένα. Εσύ κάντο Δευτέρα.
Φιλιά.

Φώντας είπε...

Ήταν υπέροχη η σημερινή μας βόλτα. Σε ευχαριστώ πολύ.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Με βολτάρισες σε μια μέρα που μου ήταν αδύνατο να συρθώ ακόμα και στο δίπλα δωμάτιο.
Να έχεις τη δύναμη να πέρνεις το σκασμένο λάστιχο παραμάσχαλα και να συνεχίζεις.
Σου στέλνω ένα πλατύ χαμόγελο-σαν αυτό που μόλις μου χάρισες.

Iptamenos Ollandos είπε...

Είδες εμπνεύσεις που φέρνει μία βόλτα;-)
Αλλά καλά λες κάπου, πρέπει να ξέρεις και από ζωή...

ΟΧΙΑ είπε...

Φώντα,
κι εγώ σε ευχαριστώ που πάτησες μέσα σε όλες τις λακκούβες.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή,
να μου χαμογελάς πάντα.
Σε φιλώ.

Ιπτάμενε Ολλανδέ,
αν δεν ξέρεις από ζωή δεν θέλει να σε ξέρει ούτε κι εκείνη.

staxti είπε...

Τούμπα στο χιόνι κάνει;Υπέροχη βόλτα!;)

ελιτσα είπε...

Καλημέρααααα! Ζωή!

ΟΧΙΑ είπε...

Στάχτη,
τούμπα να' ναι στη ζωή και ας είναι και στα σκατά.

Ελίτσα,
Ζωή, όλα τα άλλα είναι μυθολογία.
Καλησπέρα.

Νάτα τα πουλάκια μου!